reklama

Dnes nemám svoj deň.

Volám to malé nehody alebo celé zle. Proste deň blbec. Ráno vstanem a mám také tušenie, že dnes  to nebude také ľahké . Deň keď nič nefunguje ako má . A v takýto deň sa môže stať naozaj čokoľvek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Cítim to proste niekde v kostiach alebo v rannej káve? Áno začalo sa to hneď ráno, dala som si do kávy soľ namiesto cukru. Poviete si, že však to sa stáva. Ale skúste si dať do úst dve lyžičky soli a zapite to teplou vodou. Odporúčam na prebudenie. Po obrovskej grimase a pocite že by som si najradšej jazyk umyla saponátom na riad sa uteším tým, že zo soli sa nepriberá. Piť sa to nedá kávu vylievam do drezu. Druhá sa mi už podarila, ale cukor som ochutnala pre istotu dva krát. Bežne sa mi v takýto deň stáva, že si kávu zalejem studenou vodou, pretože som tú kanvicu jednoducho nezapla. A potom sa to už vezie. Čím viac opatrnosti tým väčšia škoda alebo problém. Silonky pre istotu nechávam v zásuvke, určite by som ich už pri obliekaní rozdrapila na tri časti. Lodičky zásadne ani nevyberám zo skrine, pretože vyvrtnutý členok svinsky bolí a opätok zaseknutý v kanáli tiež nieje bohviečo. Obliekla som si radšej nohavice snáď ich dnes nezlikvidujem. Zlikvidovala som ich. Pól tuby sekundového lepidla a popálená noha. Stačí? A to som si len chcela zalepiť pracku a topánke. Slzy na kraji od bolesti a potom aj ľútosti nad zničenými nohavicami. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Poznáte to robíte niečo a hlavu máte niekde inde. Napríklad pečenie . Však sa riadim receptom . Všetko si odvážim pripravím premiešam. Cesto je už na plechu už len vložiť do rúry. Po asi pol hodine keď som zapla osvetlenie v rúre, že sa pozriem ako pekne koláč rastie, som zbadala že tá rúra je prázdna. Naozaj. Síce horúca,ale prázdna. Kde je plech? Kontrolná otázka, robila som koláč? Podľa bordelu v kuchyni áno. Tak kam som ho pre boha dala? Viete kde som ho našla? V chladničke. 

Ozaj a stalo sa vám už niekedy, že ste ponožky alebo iné prádlo na pranie namiesto do koša na špinavé prádlo hodili do záchoda?Že nie? Mne sa to dnes podarilo. A to len preto lebo máme toaletu v kúpeľni. Ak by bola oddelená toto sa mi nikdy nepodarí. Žehliť ani nejdem ak by mi zazvonil počas toho telefón neviem čo by som si priložila k uchu. Radšej si sadnem to je najistejšie. Dám si kávu tak mi držte palce aby v nej nebola soľ lebo dnes fakt nemám svoj deň. 

Irena Kusá

Irena Kusá

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o živote. O veciach ktoré bolia alebo tešia. Každý máme v živote také. Treba o tom hovoriť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu